Saturday, May 17, 2008

A little reason

你问我为何我喜欢你...
我在想,我需要一个理由来爱一个人么?
我没任何原因,为何我爱你。
但我害怕,害怕告诉你,我每天都如此努力。希望时间可以过得更快。
因为我知道我将会在周末看见你
只因为你让我有力量继续,继续的奋斗下去。
这个里有足够了么?


Just felt that Chinese helps to deliver the message in a clearer way...




p.s. Thanks to Cathrine for doing the translation :)

1 comment:

kaven said...

这个里有足够了么?
typed too fast eh?it should be:
这个‘理由’足够了么?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...